Tapeten prisma

När jag var på Ikea idag såg jag en tapet som jag förälskade mej i. Den användes som bakgrund när en sektion av hyllan bestå visades upp. Som tur var fanns det angett vad tapeten hette. Namnet var Prisma och färgen var typ grå/ svart. Boråstapeter för den. Typ 600 kr rullen.Mönstret är ganska smått till skillnad mot liknande tapeter jag sett. Jag tänker mig den på min ena hallvägg som fond och sedan ska den fortsätta in i vardagsrummet och bilda fond även där. Den ska liksom svänga runt hörnet och hålla ihop rummen. Sedan ska resten av hall,vardagsrum och kök ha samma färg på väggarna, en av de ljusare nyanserna i prismatapeten. Den som passar bäst till golvet. Vilken hit det kommer att bli!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0