Borden!

Fick tag på detta satsbord på Joar socia loppisen i Enköping idag. 150 kr för båda. Köpte en sprayburk med svart färg påBiltema för 70 kr. Matt svart färg. Åkte till Uffe som hjälpte mej spraya borden. Maskera fick jag göra själv och det funkade alldeles utmärkt! Eddie, Mimmi och Svea var också med till Förunda.
Nu ser de ut så här! Å jag är som man numera säger, sjukt nöjd! De är såå snygga i verkligheten så det är inte klokt! Å den matta färgen är så perfekt! Det blev fler loppisfynd idag. En del glasprydnader mm. Vilken härlig dag jag haft!
En ny plåtkruka och en liten ny glasfågel. Den på överdelen av hyllan hade jag tidigare. Nu fick den en liten kompis. Den står visst i en lite underlig vinkel på bilden,men de passar så bra ihop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0