Nu blev det kväller!

Det bara var mörkt ute alldeles plötsligt. Som om någon släckte ljuset för mej. Har haft fullt upp med roligheter under kvällen. Var iväg och hämtade paket från Kina. Den här gången var det två canvas målningar. Jag köpte dem omonterade för att jag ville testa och montera själv. Just nu "hänger" de ut sig på ett tillfälligt ställe. Under tiden skall jag fundera på hur jag ska montera dem och var de ska hänga se. Det hela liksom påverkar varandra, beroende på vad jag vill ha för resultat. Annars har jag ägnat mej åt att plantera sockerärtor ikväll. Tänker ha dem i krukor på olika ställen på balkongen, syftet är inte att skörda massa ärtor och bli självförsörjande på det, utan det är mest tänkt som prydnad. Lättodlade och snabbväxande. Nu ska jag börja plocka ihop och snygga till lite innan jag softar lite med en kopp kaffe innan läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0