Det är så kul!

Tänk vad mycket det har hunnit hända här under dagen. Visserligen är det lite stökigt och rörigt här hemma men Det kommer att lösa sej snart. Behöver ladda skruvdragaren så jag kan göra klart skåpet till vardagsrummet som jag köpt! När Eddie och jag hade varit till gröna kiosken vid lunchtid och handlat mat åt honom så åkte vi vidare hem till Jenny för att kolla läget hur de har de mitt i pågående renovering. Arbetet hade gått bra framåt sen sist, men visst lever de i en viss röra med tanke på att de helrenoverar lyan. Det kommer att bli mycket fint när det är klart det känns redan! Efter det åkte vi hem hit till högkvarteret och fortsatte med ommöbleringen. Det var då jag kom på att jag borde få till ett skåp i vardagsrummet rätt omgående då vi snart skall fira kalas här i huset. Ringde Jenny som kom med sin lite större bil och så for vi till ikea och handlade. En sån här hylla blev det men jag köpte till så det är sex dörrar på min. Ev kanske jag köper två dörrar till så hela blir täckt. Tror nästan det som det känns.
Det blir en lagom hög avdelare mellan relaxen och matbordet. Den är 1,47 cm hög.Imorgon efter jobbet skruvar jag dit alla dörrar. Innan det åker jag förbi ikea igen och köper en till klädstång så det blir två våningar att hänga på i nya garderoben. Plus en massa barngalgar för de är tillräckligt smala för att passa i garderoben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0