Idag är det onsdag!

Idag kunde man känna brandröken och även se den i Enköping. Vinden vände visst så här i Västerås märks inget just nu! Det där med att baka muffins i muffinsjärnet var ju jättekul! Så jag gjorde en omgång idag med efter jobbet. Lika goda blev dom också! Vågade ha i lite mer smet den här gången så de blev lite större dessutom och det gjorde ju inget! Tog en sväng iväg och handlade förnödenheter också! Sånt som maskindiskmedel, tvätt och sköljmedel och andra nyttovaror. Sedan dess har jag mest glidit runt och småstädat i lägenheten, rensat bland tråkiga blommor och arrangerat om lite här och där! Nu får jag vila på altanen en stund med något läskande att dricka tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0