Karusellsnurr!

Vilken snurr man kan sätta på en vanlig torsdag om man vill! Bra flyt på jobbet och roligt som sjutton! Så då går ju dagarna fort! Hem och fixade och trixade med tvätt, hushållsgöromål och allmänt städande! Sprang i väg och hämtade paket från Kina igen på posten! Denna gång en bodyshaper och två typ underklänningar. Underklänningar låter tantigt men det är mer trikåaktiga grejer att ha under om klänningen är lite genomskinlig. Svart, vit och beige är färgerna! Eddie hade trubbel med sin telefon ,så jag ringde och kollade lite abonnemang med studentrabatter. Hans gamla abonnemang löper ju ut om en månad. Så länge får han låna Jennys extra I phone, så hon var hit med den när hon slutade jobba. Fika med muffins blev det till det på min altan! Nu är det dags att vila en stund på altan,kopplade just in en myslampa där bland blommorna! Sen blir det sängen för jag bytte bort min lediga dag imorgon för lite jobb nu när det ändå är så kul! Hej å hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0