Ledigt!

Idag har jag haft en ledig dag. Men desto mer har jag gjort här hemma. Stortvätt i morse. Samtidigt med det satte jag kakel och stötte på lite problem runt anslutningen till fläktröret i väggen. Tillfälligt löst med silvertejp då stosen jag köpte var för liten! Cyklade till hamnen och lunchade med Jenny. Åt en supergod sallad med lax, räkor,kyckling och kräftstjärtar bl a. Vi gick vidare ner till city för lite kaffe. Där på uteserveringen lyckades jag glömma min kofta som halkade ner bakom stolen vilket jag inte visste då. Gick runt och shoppade och spanade runt. När jag kom på det efter några timmar så gick jag dit och där låg den kvar. Tack för det alla! Cyklade hem och lagade mat och löste några problem jag hade. Sedan iväg och skickade in bilen på en diamanttvätt så den blev alldeles ren och fin! Nu sitter jag med färg i håret för att snygga till de grå stråna lite. Ett och annat har man ju lyckats hitta Hittade ett antal snygga stövlar hos en butik med stort sortiment av Rieker. Ska nog gå tillbaka och kolla närmare,de var underbart sköna för fötterna,det är ju ett sånt märke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0