Vilken brand!

I dag när jag åkte till jobbet vid sextiden var allt som vanligt här i Västerås. Nu nät jag kom hem vid fyra var hela staden fylld av rök och lukt från storbranden. Kan väl inte vara någon som missat att det brinner i Västmanlands skogar sedan sex dagar tillbaka. Riktigt otäckt är det att se. Och då är det bara rök som kommit med vinden men det gör att man börjar förstå vidden av det hela! Usch vad otäckt. Även om inte röken är direkt farlig så bör man stänga fönster och ventilation för den sticker och retas i halsen den där röken. I alla fall hann jag ner till stan för att byta storlekar på några av fynden jag köpte igår på New yorker. Så nu är det klart. Ska ägna mej åt att sköta hemmet ett tag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0