En lördag i December

Lördag idag och jag har varit på jobbet och gjort mitt där. Sen har det varit hemmamys för hela slanten. Skrivit på ett arbete om äldrepedagoger och olika terier som finns om vad det står för .Grejat med hemmet och fixat mat. Ständiga kompisen strykbrädan står med fullt lass i vardagsrummet som vanligt. Har faktiskt betat av en del. Planerar en mysig tjejdag med vännerna på måndag Då ska vi irra runt på butiker och ställen och ha tomtemys. Det ser jag fram emot efter helgens arbete. Ska försöka hinna tvätta bilen i morgon innan jobbet, undrar om det är möjligt? Nattöppna mackar finns ju men hinner jag innan jag ska vara i Enköping kl 07.00?  Det här pysslade jag med igår. Skapade en ny tavla som ska snitsas till något innan den åker upp på väggen eller säljs.
I verkligheten är den mindre gul än på bilden. Fasen det är ju aldrig ljust när jag är hemma! Nu ska jag ta med kompendiet om lösningsfokuserat arbetssätt till sängen och njuta av det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0