Tur till Eskilstna

I dag på min lediga dag har gänget och jag varit i Eskilstuna. Målet var Inn & finn. Där är det roligt att shoppa. http://www.inochfinn.se/ Jag köpte ett svart skrin avsett för smycken eller Jewlery som det står på det.
 Några ljuslyktor  och lite annat smått blev det också. På hemsidan ser man bara ett urval från butikerna men man hajjar ju stuket på grejerna.
Den här godbiten köpte jag på Flash. Sexhundra var priset men nu kostade den trehundra istället. Köpte också en kort svart "jacka" kan vi kalla det med massor av dragkedjor på som kostat fyra hundra men nu gick för halva priset till mej. Fika och mat har det också blivit ,även en runda på Erikslund hann vi med innan Mimmi måste hem för att hon skall jobba ikväll.
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0