Ledig imorgon!

 
Ledig imorgon!
Sitter här och funderar på vad jag ska ta mej för imorgon då! Har planer på en lång skön promenad eller kanske cykeltur! Man vill ju i alla fall röra lite på fläsket. Har en del ärenden att uträtta på förmiddagen.och på eftermiddagen när Eddie har slutat skolan har vi planerat en tur till XXL. Sen är det rätt öppet och det är ju så man vill ha det när man är ledig.
Har lite funderingar på att börja plantera om mina pelargoner inför våren. Fortfarande har jag ju hur många som helst och som det var i somras fick de knappt plats på min uteplats. Tänkte göra några samplanteringar så det blir färre småkrukor överallt. Kanske tom ställa ut några på gården, det såg jag att andra hade gjort när jag flyttade in. Jag måste ju alla fall få plats med att driva upp någonting från frö även i år. Vet inte hur längesen det var som jag inte odlade något från början. Kan inte klara mej utan det ännu.

Från i sommaren 2012. Luktärt mot min garagevägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0