Tillbaka

Hemma i Västerås igen efter att från i torsdags morse åkt 140 mil i bil! Det har varit en avkopplande och fin helg och jag har haft det mycket bra! I fredags var det ett riktigt oväder, det snöade och blåste så vägarna var alldeles igen proppade av snö. Det var ändå roligt att få vara med om en riktig vinterdag! Så som det kan vara där uppe i norr! Imorgon ska det visst bli vårväder här och det är ju underbart! I min kruka på fönsterbrädan har krassen kommit upp, det är ju ett vårtecken!
 
#ting1 #nybergs #örnsköldsvik #ornskoldsvik #nexus5
Det här är en lånad bild,men detta hus har jag fotat och bilderna ligger just nu på min laptop. Det är jättehäftigt att se det i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0