Ufo!

Ett UFO har landat i mitt köksfönster!
Jag kunde inte låta bli att göra ett litet minidrivhus när jag till min förtjusning hittade alla mina frön jag sparat i källaren.Egentligen höll jag på att leta krukor till samplantering av pelargoner. Jag vet att jag kommer att plantera mera framöver, det går som sagt inte att låta bli. Jag ska fixa mej en egen lite hörna här på gården på framsidan. Det är ju naturtomt med skog mestadels så det ska nog gå bara inte haren käkar upp det. Han bor ju här han med! Det jag pillade ner i jorden idag var några hängkrassefrön. De kan ju få bo på altanen strax för det börjar bli rätt bra temperatur där inne i pensionärskuvösen nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0