Ett nationellt kvalitetsregister.

Inte mycket återstår på min att göra lista idag. Har ägnat en bra stund till att studera munhälsa och trycksårsprevention så här på fredagskvällen. Mycket lärorikt och användbart fanns där. Det finns en intressant sida på nätet om man vill veta mer vad jag utbildar mej i just nu och är så intresserad av. Bara att söka på Senior alert så kan ni läsa om detta intressanta kvalitetsregister. Visserligen krävs en inloggning för att kunna registrera och läsa statistiken men den det är bara tillgängligt för oss som är inside. Men vilken tur att man har kommit så långt inom förebyggande verksamhet så om några år när detta sitter(det är nämligen lagstadgat detta) å tror jag det kommer att visa sig att det ger goda effekter.Ja nu får jag släppa jobbet en stund och vila huvudet lite,För om några timmar är jag på plats igen och utför mina spännande uppdrag. Ser verkligen fram mot detta och är såå glad att jag blev tillfrågad av vår sjuksköterska om att vara med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0