Jag har bestämt mej!

Ja ibland vet man inte om man gör rätt eller fel. Antagligen är det fel om man själv blir lidande. Eller så får man tillbaka det man ger på något annat sätt någon annan gång. Eller så får man bara nog och styr om i sina åtaganden. Idag gick jag in och jobbade på min lediga dag, det skulle jag inte gjort. Det hade varit bättre att vara ledig. Det hela ledde bara till frustration. På torsdag skulle jag också gå in extra på eftermiddagen men nu har jag bestämt mej att inte göra det utan vara ledig istället. Det blir en liten utflykt förmodligen istället. Jag behöver vara ledig nu, det har varit mycket den senaste tiden och någon semester i somras hade jag ju inte. Så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0