Såå gott det var!

I dag fick jag äran att provåka Jennys nya bil. Och då menar jag ny. Den har bara gått 20 mil. Årets modell alltså. Det är en Hyundai I 30. Vit och alldeles underbar! Vi åkte till Erikslund, en sväng in på apoteket för att köpa en mild kortinson salva till mej. Varför får jag berätta sen. Vi besökte sen ICA Maxi och handlade ingredienser till ett super salladsbord. Tanken var att göra sin egen specialare med det man tycker om istället för att gegga ihop allt i en röra.Det som syns här på bilden är då inte allt. Det fanns även stekt kyckling, basilikapuckar, bulgur och en underbar dressing som Jenny gjorde! Ostfrallor också! Vi åt ikväll, Jenny gjorde en rejäl matlåda till imorgon och jag har sallad kvar till flera dagar.
 
Eddie deltog inte direkt i själva salladsätandet men testade i alla fall kycklingen. Han slapp svälta för det fanns annan mat till honom också. Vi avslutade med donuts som efterrätt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0