Snart frisk

Lade mig i sängen då på lördagkvällen när jag blev sjuk och har knappt varit därifrån sen dess. Visserligen är jag bättre nu fyra dygn senare men först idag har jag kunnat äta. Det blev en kopp varma koppen för en stund sen. När man är hemma mycket börjar man fundera över saker. Jag funderade över den lilla dosa som sitter i taket i hallen. Insåg att jag måste ha fiber i lägenheten utan att fatta det. Det stämde. Så jag hade inte behövt krångla med trådlöst bredband när jag flyttade in. Nu måste jag, eller ska jag säga upp det här avtalet  jag har och ansluta mej till någon av de aktuella leverantörerna för stadsnätet. Både billigare och snabbare. Egentligen borde jag ha vetat, såg ju något om det på nåt papper vid lägenhetsköpet men kollade med gumman som bodde här innan och hon hade visst ingen koll. Nu till sängen igen för vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0