Stilla söndag!

Nu är det söndag eftermiddag och jag har varit ledig i två dagar. Lite smått och gott har hänt härhemma. Den nya köksblandaren från IKEA, (alltså en likadan som jag hade men med tillverkningsfel på) har blivit monterad och verkar funka. Nu är det bara att lämna in den gamla till IKEA igen som vi kommit överrens om. Då ska jag samtidigt titta på ny badrumsinredning. Har lite förslag på gång som jag behöver kolla av. Idag har också Eddie sålt iväg sitt trumset som nu är på väg till Stockholm. Där kommer Krister att hämta upp det och använda till sitt skapande hemma i Nynäs. Det ska bli kul att se hur det blir konstverk av de gamla grejerna. Nu när det blev lite mer utrymme i källaren så ska jag ta och stuva om lite och ställa det som ska vara där lite mer i ordning. Nån dag, inte idag, för idag ska jag bara softa och ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0