Grejar!

Vad bra att jag hann till willys för att handla lite kaffe till i morgon bitti också! Att inte få en kopp kaffe på morgonen är ju inge bra! Har funderingar på att åka och kolla in lite kakel till köket för det är ju inte klart än. Det är ju faktiskt ett år sen jag flyttade in och drog igång renoveringen så det kan ju vara dags! Till Ikea har jag också planer på att åka och sen till förrådet jag ställt kvar flyttgrejer i sen förra året. Ja den lediga dagen skall nog kunna gå åt kan jag tänka! Men jag börjar dagen kl 07.00 med ytterligare ett tvättpass för sånt som bara blir liggande i tvätthögen för att det aldrig passar att tvätta med nåt annat. Så full fart framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0