Grejat och grejat!

Fick så mycket tid över på kvällskvisten så jag blev städsugen. Det blev badrumsskåpen som fick sej en makeover. Flyttade hyllor och torkade rent. Kastade gamla trötta grejer och fyllde på med nytt istället. I morgon fortsätter jag med golvtvätt mm. Badkaret skrubbade jag i morse ¨å det blev fint. Eddies walk in har fått in sin nya matta och hurtsen med de tre lådorna i är på plats. Där har också blivit en del slängt men mest omflyttat och vikt. Nu ska jag smörja naglar och händer efter kontakten med allt rengöringsmedel den senaste tiden. Så kan jag lägga på ny färg i morgon när jag ändå kan ha målade naglar då jag inte jobbar på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0