Haft det bra!

Nu har jag varit ute och farit igen! Det blev en pooldag i fredags i Stockholm på dagen. Såå varmt och skönt! Kunde i godan ro paddla runt på en luftmadrass och bara njuta och vila upp mej inför nästa etapp på resan. Framåt tiotiden på fredagkvällen var det Rättvik som fick besök. Där pågår ju Classic car week. Två övernattningar med enkel camping gjorde dagarna till en succe. Även Mora och Orsa hann vi med att kolla in! På söndagkvällen bar det av tillbaka mot Stockholm. På vägen tillbaka blev det blixtoväder och strömlöst över halva dalarna.Det blev alldeles hopplöst att få sig en kopp kaffe på resan då alla mackar var strömlösa och inte kunde sälja något! Imorse styrde jag mot Enköping för att jobba och var på plats som vanligt strax före sju. Nu är jag hemma i Västerås igen. Efter jobbet har jag hjälpt Mimmi med flyttstädningen som hon håller på med! Trots värmen så har det rullat på!
En lustig buss med plats för några passagerare som cruisade runt!
 
 
En bild tagen under lördagkvällens cruising i Rättvik.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0