Det blir fel ibland

Hit och dit och skit! Nu har någon snäll människa fått igång mitt nya simkort så nu fungerar det att ringa ut och in. Men det hon gjorde var visst att låsa upp mitt gamla abonnemang. Jag passade ju på att byta till ett med mindre surf eftersom jag aldrig kommer upp i det jag hade .Då blev det lite billigare för mej och det gör ju inget. Men det var som jag fattar det det som var det svåra för teknikerna, att få mitt gamla nr att synka med det nya abonnemanget då de byter system för tillfället. Den här tele 2 människan gjorde det via chatten så det verkar blivit lite fel. Men jag ställer mej snällt i telefonkön i morgonbitti. Nu kan jag ju i alla fall ringa från min egen mobil. Kanske...om jag har tur! Ja ja i morgon är jag ledig och tänker roa mej med att fräscha upp lägenheten efter allt jobbande. Samtidigt blir det tvätt och handling innan jag åker till Enköping även på fritiden för att roa mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0