En alldeles vanlig ledig dag!

Hemma efter en tur med shopping och god mat. G-star butiken i Barkarby fick klirr i kassan när Eddie shoppade loss där inne. Själv handlade jag två vita tunna sommarskjortor/blusar i Kista. Gott fika och på det lite thaimat på Chop chop i Enköping. Sedan hemkomsten har jag spenderat tid på att chatta men någon på Tele 2. Känns inte som allt är klart än men det ger sig väl. Varit och handlat helgens mat och dryck och även en smal betongborr och plugg. Nu kopplar jag av som en god husmor med lite strykning. Visst ja, jag hann med att tvätta tre maskiner tvätt innan vi åkte i morse så nog har jag legat i även på min lediga dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0