HTC one!

Värsta krånglet med simkortet då! Ringde tele 2 i morse för att aktivera det nya simkortet. De gjorde så och så fixade vi till mitt abonnemang och jag beställde en ny HTC One. I Guld dessutom! .När jag sen skulle starta om den tillfälliga telefonen enligt instruktion så fanns där ingen service .Kortet var fortfarande låst. Det blev telefonkö igen då,på lånad telefon och tid! tele två hade bytt ut något datasystem fick jag höra då och systemet tror då att kortet fortfarande är låst fast det inte är det. Det är ett ärende för våra tekniker att lösa det sa killen på Tele 2. Det kan ta lite tid men du får så klart kompensation. Jaha! ja jäklar tjuvar som tog min telefon vad de ställde till! Jag vill ha tillbaka möjligheten att kunna leva ett mobiltelefonliv igen! Men fick i alla fall IME numret och har nu gjort en polisanmälan. Ha ha nu ska jag spärra själva telefonen också så den aldrig mer kan ta sej ut på något nät någonsin! Rätt åt tjuvarna om de blir osams med den som köpte telefonen! För det är väl det som kan ha hänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0