Lite synd!

Ja en tråkig sak som hände i helgen var att min mobil blev stulen ur min handväska på tunnelbanan i Stockholm. Jag vet att det skedde där för jag hade den i väskan när resan började men inte när den slutade. Nu är numret spärrat så ingen kan ju använda den men i alla fall. Ett nytt simkort kommer om några dagar och telefoner finns ju att tillgå men alla nummer är ju borta! Så idag och igår har jag varit svår att nå! Men livet verkar funka trots allt utan mobil. Jag har varit i hamnen och bättrat på solbrännan och så fort Marie kommer hem ska jag bege mej dit och hämta lite grejer som jag lämnat där. Bl a mina nya pelargoner jag skickat efter. Det blev lite krångel med att få hem dem igår så de finns på hennes balkong just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0