Men vad kul!

Fick en idé på jobbet att kolla upp en rolig teknik för att göra personliga tavlor som jag sett på internet ! Så hem fort och for till Biltema för att köpa aluminiumtejp, inte silvertejp utan kort och gott aluminiumtejp!. Sedan har jagtrixat och fixat och fått till en test grej!
 
 
Det här var verkligen jätteroligt och kreativt. Alltid när man startar något nytt som man vill lära sej så har man ju inte riktigt handlaget men det kommer ju om man bara håller på! Den här tavlan gjorde jag på en gammal canvasmålning som jag inte längre ville ha. Vilken tur att jag inte slängde den! Nu kom den ju till nytta. Jag har flera gamla canvastavlor står och skräpar som jag tänker omvandla till konstverk åt mej själv. En riktigt stor... men då ska jag ha tänkt igenom noga hur den ska se ut och samla material. Annars kan man använda vanlig kraftig kartong till det här om man vill, men då kan det ju bli att man får rama in tavlan. Haha vad kul! Äntligen något man kan pyssla med i en lägenhet! Jag som saknat betongskapandet så!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0