Mera skapande!

Eftersom jag inte hör av mej här så mycket så betyder väl det att jag har fullt focus på annat. Hade jag haft mobilen så hade det varit lättare såklart. Men det dröjer tydligen över helgen innan det händer något med simkortet. I alla fall så har jag jobbat idag. Å sen jag kom hem har det mest varit god mat och skapande av en ny stor tavla! Så jäkla användbart med gamla canvas tavlor, de är ju en utmärkt grund för mitt jobb. Kan ju köpas billigt på loppis för motiv spelar ju ingen roll när man ändå tejpar över det! Så nu åker min gamla Buddha tavla som varit med i många år och senast dekorerade uteplatsen på Furugatan. en sväng in i duschen nu så inte håret hänger i stripor på jobbet imorgon på grund av att jag förlorade mej i aluminiumtejp och grovt snöre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0