Underbar shopping!

När arbetsdagen var slut idag så tog jag bilen i motsatt riktning mot mitt hem. Åkte till Barkarby för att köpa ett par skor till Eddie som han ångrat att han inte köpte i Torsdags när vi var där. Ett par Nike Air Max för 1400kr. Åkte sen vidare för att shoppa åt mej själv i Kista gallerian. Haha jag köpte sex plagg, överdelar alltså för mindre än hälften av pengarna hans skor kostade!
Här är två exempel! Sent hemkommen strax efter kl åtta så har jag lagat mat och ätit äppelpaj med vispgrädde! Å nu är det snart läggdags för jag ska nämligen jobba imorgon. Dessutom ska gamla  telefonen spärras och anmälas till försäkringsbolaget . Den svarta finns i vitt också, den är jag med lite sugen på! 200 spänn för den!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0