Kloka ord.

Ja det tar sig bara man lägger ner lite energi på att få till det. Garderobsmässigt menar jag nu. Än är det en bra bit kvar innan allt känns rätt men som sagt en hel del hände när jag tänkte om. Annars fick jag några kloka ord av en man idag. Visserligen vet man väl att livet är kort och att det kan hända saker man inte vill ska ske. Men det blir så mer påtagligt när någon som har en svår och dödlig sjukdom säger, - Äh strunta i skitiga fönster lev livet istället! Ja han har så rätt. Det gäller väl att hitta den där berömda balansen mellan vad man vill och vad man måste. Men jag förstår honom och tackar dej för denna påtagliga vägledning jag fick av dej. Senare under dagen när vi sågs
igen låg du som ett litet barn i fosterställning och sov fridfullt ,för stunden till synes utan smärta. Jag önskar dej ett så smärtfritt och enkelt slut som möjligt min vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0