Kväll i sus och dus!

Idag har vi ätit middag tillsammans all mina tre barn och jag! De fick tacofärs med ris och diverse tillbehör och jag åt wokade grönsaker som jag lyckades få till en rejäl hetta i. Svea var med såklart och hon tjöt av lycka redan när de svängde in på parkeringen sa Mimmi. Väl här var hon så lycklig så hon knappt fick hejd på sig själv. Hungrig var hon också fast hon mumsat i sig ett läppstift tidigare idag. Rosa var visst färgen hon föredrog. Jenny hann baka en sockerkaka medan jag lagade mat. Mimmi hade med sig en present till mej från Eskilstuna där hon shoppat idag. En jättefin ljuslykta att hänga i fönstret. Modell större! När vi ätit så blev det disk och Svea var min trogna kompis i köket och släppte aldrig blicken från de grytor och tallrikar jag donade med. En och annan matrest blev det ju efter trogen väntan. Nu återhämtar jag mej efter middag och jobbardag med lite kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0