Kvällsgöra!

Tog mej för att genomdriva en powerwalk efter jobbet ikväll trots det bistra vädret. Det var väl inte helhjärtat gjort men jag gjorde det dock. När jag kom hem var jag rätt slut för jag hade gått mycket ute på jobbet dag av en händelse.Vid halv sju kom Marie över och det blev tjejprat och fika. Nu har jag diskat undan det som blivit framdraget ikväll och för engångs skull nästan har jag ingen tvättid i morgon bitti som jag brukar på min lediga dag. Istället blir det en cykeltur till Erikslund vid nio tiden för att äta frukostbuffé på IKEA. Det blev inte av sist när det var tänkt. Lite småshopping blir det väl också kan jag tro men det tar vi i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0