Power igen!

Har just kastat mej på sängen helt utmattad i framfötterna! Har varit ute på en 8 km powerwalk efter någon veckas uppehåll och det känns framme i tårna. Måste vara dags att satsa på ett par nya Walking shoes. Det kryper liksom myror i tårna, fy vad irriterande. Annars var det riktigt skönt att flåsa runt en vända.
Här har jag just kommit ner till Mälarens strand. Åtta grader varmt kollade jag att det var!
På väg hem visade Västerås sig från den här vackra sidan. Det gör motionen lite roligare när man får njuta av dylikt! Nu känner jag mej nöjd och belåten med att röra mej för idag. Det blir bara överarmarna som får röra sej strax när jag tänker stryka lite kläder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0