Roligheter!

Oj vad det händer saker nu då! Blev precis bjuden på en femtioårsfest. I morgonkväll! Så kan det vara när man fyller femtio,man vill inte inse sanningen men sen kommer man på vad kul det skulle vara att samla alla vänner. Såklart kommer vi Marie och jag! Tråkigt nog får jag väl lov att ställa in resan till Eskilstuna på dagen på lördag. Hoppas de andra vill åka utan mej. Kalasen hos Anders brukar inte sluta så tidigt om man säger så! Sen har vi hållit på tjejerna och jag med hemlisen i april för en jobbarkompis för fler av oss och en fd granne till mej från Enköping. Vi ska fira honom på ett särskilt sätt som jag inte vågar berätta här! Våren och sommaren kom plötsligt närmare med alla möjligheter till trevligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0