Slit och släng!

Vad irriterad jag blir på mej själv för att jag aldrig hittar till någon riktigt bra ordning i mina garderober och byrålådor i sovrummet. Egentligen finns det en hel del utrymme men jag får inte till något bra system. Plockar och plockar och ändrar om men det vill sej inte riktigt. Tycker jag har rensat ur ordentligt men nu blev det en hel kasse till med grejer som skall skänkas. Det måste ju bara gå att få till det här. Nu ska jag bära ner massor med vinterjackor i källaren i alla fall sen ska sommarklänningar och linnen upp istället! Sen de där hopplösa överskåpen på garderoberna som är så svåranvändbara. Man måste ju använda pall för att komma åt och då slänger jag bara upp på chansning eller försöker dra ner det jag ska ha och då kommer ju allt ut som ett jäkla hölass! Nej egentligen skulle jag börja om helt och hållet från noll. Förresten så ska massor av skor bort också. Det är ju roligare att köpa nytt för smaken och modet ändras ju! Och likaså en hel del gamla handväskor! Vår och sommar kräver ny ordning och nya grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0