Sysslorna!

Jo det går som jag tänkt med fixandet här! När jag var klar med morgonsysslorna så blev det en powerwalk. På väg till mitt halvvägsmål lyste solen och det var medvind. Mycket behagligt! Där vid halvvägsstället tänkte jag stanna och sola en stund men när jag stod där var det som om vädret kom på andra tankar. Det blev molnigt och blåsigt. Ingen sol bara motvind. De nästan fem km hem var en plåga. Jag genade så mycket jag bara kunde. Belöningen väntade hemma, ett varmt bad! Herregud vilken pina det var dit bara. Tur jag hade mössa på mej i alla fall! Sedan blev det städning i källaren. Nu ligger allt det som skall skänkas i bilen och skall snart transporteras iväg. Nu håller telefonen på och plingar i köket ,tackade just ja till massa uppdateringar så bäst att titta till den nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0