Det löser sig!

Har nu hållt igång i hemmet ett antal timmar! Å det har hänt saker också. Behöver komplettera en del men glad över att jag blev av med den dryga stora svarta skinnfåtöljen som stått i vägen länge. Skönt med space så man kommer ut på altan utan bekymmer! Annars verkar bilaffären gå i lås i alla fall. Ytterligare en Skoda ska imorgon välkomnas till familjen.  Men inget är klart förrän nyckel ligger i min hand! Å så ska jag ställa mej i kö på ett garage och hoppas att jag kan få ett lagom till vintern. Det gör förstås inget om jag får det tidigare så jag slipper ha däck och annat biltillbehör i källaren. Det här blir nog bra det. Sitter och blir sugen på en tur till Kista i morgon med nya bilen, å så en loppisvända på lördag kanske. Kärran har ju bara gått 6000 mil så nu kan den få rulla lite för nöjes skull också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0