Eftermiddagen!

Tur att jag tog min powerwalk på förmiddan för nu var det griskallt ute. Har varit ute hela eftermiddan och lekt med Svea. När jag kom hem hade Sveas matte varit här med massor av grejer som hon fått över inför flytten. Man tackar för massor av bra att ha grejer! Snart ska jag ut igen, har bara varit och packat ihop lite grejer så bär det av
på trevligheter igen förhoppningsvis! Undrar om jag ska ta en varmare jacka på mej den här gången. Så sugen på morötterna, gurkan och dippen jag packat med. Jaja okej då även en påse chips slank med men jag har rört mej mycket idag och tänker inte äta allt själv!
 
 
Vad tror ni? Det blev den med kycklingsmak!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0