Gina expediten



Köpte några presenter tidigare idag till en vän som skall firas i morgonkväll. Jag var inte säker på allt jag skulle lägga i paket så jag bad expediten om en kartong att ta med. Hon visade mig den på bilden. Man vilker och sen finns det remsor med lim som håller ihop det hela. Hon frågade mej om hon skulle vika den åt mej. Nej tack sa jag, då tar den ju större plats i påsen så det kan jag göra själv. Jamen sa hon det är riktigt svårt att göra det! Vad menade hon,tycker hon att det är svårt, eller såg jag ut som om jag aldrig skulle kunna klara det själv? Nu ska jag slå in sakerna jag ska ge bort till min fina vän. Väntar med spänning på om jag skall klara det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0