Grejat och donat!

Tvättat kläder i tvättstugan och därefter även duschat mej själv. Fast inte i tvättstugan dock! Nu ska jag nog äta lite sallad och sen ta mej ut en sväng. Skulle nyss försäkra Nyskodan men Länsförsäkringar hade strul med sina datorer så det bidde inget! De återkommer under dagen. Skulle även ställa mej i kö för ett garage här hemma, men han som har hand om det var på sjukhuset och någon annan skulle ta över. Det lät rätt rörigt faktiskt men de skulle återkomma de också! Jag tror jag sticker och köper blomjord och lecakulor till mina planteringar. Köpte mer kryddväxter igår som behöver större krukor! Det är härligt med alla växter, de trivs i sin altankuvös trots frånvaron av sol. Det blir nästan lite tropisk miljö med värmen från lägenheten som strömmar ut i glasrummet! Nej nu mot den goda salladen som blev över från i gårkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0