Kopplar ner...

Nej nu har jag firat och demostrerat klart denna 1:a maj. Har väl egentligen inte haft så mycket åsikter och tyckt särskilt mycket idag. Men jag såg i alla fall ett 1:a maj tåg. Fick ta en omväg med jobbilen för att inte behöva hamna mitt i det hela. Eftersom jag har tvättat lite idag igen så ska jag nu gå och bädda rent i sängen. Kan det bli skönare sen då när man kryper ner? Ren tvätt är nåt särskilt det!, Samma kläder och grejer som man kastar in i tvättmaskinen byter liksom skepnad under tvättiden och går från trist smutstvätt till underbart doftande ren ljuvlig tvätt och blir något helt annat fast det är samma grejer som man kastade in där. Ja tur att man inte lever på den tiden då man vaskade någon gång i halvåret i en kall bäck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0