Varmt och skönt

Vilken fin och varm kväll vi haft. Det har varit så skönt på altanen, det är där jag tillbringat mesta tiden ikväll. Marie har varit här och fikat. Vi mumsade hallon och vispad grädde till kaffet. Beställt fler pelargoner från Odla.se har jag också gjort. Inte klokt egentligen men det är två lite ovanligare sorter. "Must have" som det brukar heta numera! Nu är jag bara på jakt efter vanliga plast innerkrukor modell rätt stora för att skola om växter i. Har jag tur så har jag ett antal i lånade förrådet. Den här veckan ska det lösa sej med nyckel dit också. Det blev ju bytt ett lås där under resans gång så jag inte kunde komma åt grejerna, men nu löser det sig i veckan. Bra va! Jag har dessutom glömt vad jag har där mer så det kan ju bli en överraskning att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0