Flow

Jo då. Det vill gå bra nu, mina skolarbeten funkar. Å det borde de väl göra när man jobbat och pluggat tidigare i ett helt arbetsliv .Annars kan man ju undra vad man pysslat med på jobbet om man inte lärt sej något efter alla dessa år! Det gäller bara att få ner det på papper som vi sa förr, nu kan man väl formulera det som att det gäller väl att kunna skicka ett gott Word dokument med genomtänkt innehåll. Känner mej nöjd med mina beslut om vad jag ska syssla med den här vintern. Tiden går så fort när man har focus på vad man pysslar med, knappt så den räcker till! Imorgon är jag ledig och jag vet vad jag borde göra, tvätta bilen och boka besiktningstid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0