Håller på

Att försöka hinna med allt jag vill göra i vardagen det är kruxet. Förresten så gäller väl det även helgerna. Så mycket på gång nu. Idag avslutade jag en internutbildning på jobbet där jag blev kompetens stödjare enligt Enköpings modellen. Nu ska vi jobba vidare med kravmärkt yrkesroll och se om vi lever upp till vad vi ska göra på jobbet enligt lag och ordning. Sedan blev det plugga till del 3 på den 1:a skriftliga inlämningsuppgiften i sociologi. Vi kikar lite på teorier om stabilitet, konflikt och samhällsutveckling. Sedan skall detta överföras till vårat vård och omsorgsperspektiv. Hjärnan bör vara påkopplad när man pysslar med det men nu stänger jag sakta ner för att sova lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0