Helgen

Söndageftermiddag redan. Den lediga helgen har gått fort som vanligt. I fredags startade jag upp med att hämta kurslitteraturen jag ska använda framöver Jag fick besöka högskolebibblan och låna en av böckerna där. Trevligt ställe.Stannade och tog en kopp kaffe på stadsbibblan och läste lite i de nylånade böckerna. Fick sällskap fram på dagen och det blev lite loppisar och en tur till Surahammar för att besöka farsgubben. En mysig och stilla fredagskväll hemma avslutade fredagen. På lördagen var vi i farten med loppisbesök igen och sen var det Jenny och Martin som fick besök. Lördagkvällen firades med Marie på Harrys innan vi sedan fortsatte hem till mej för en lång sovmorgon idag. Nu ska jag möblera om lite så får vi se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0