kreativ kväll!

Tillbaka på jobbet för en dag igen. Det var ju ett tag sen och i morgon är jag ledig igen. Det känns bra trots att jag bokat dubbla tvättpass på förmiddagen. Det beror väl på att det behövs! Skickade in mitt första arbete i sociologi ikväll. Det är en webbaserad uppgift som mina klasskompisar får kommentera om de vill. Det kändes lite konstigt att skicka in det så snabbt efter kursstart, men när det är så attans kul så vad gör man! Nästa grej är en uppgift som bara avhandlas mellan läraren och mej men den börjar jag på imorgon. Den stackars Eddie sprang här och trånade efter något gott, trots att han mosat i sej fläskfilé och potatisgratäng tidigare ikväll. Den snälla mamman gjorde cupcakes i muffinsjärnet åt honom. De ser så goda ut men jag håller mej i alla fall än så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0