Onsdagen

Det känns som mina inlägg blir lite lika varandra nu, jobb, pluggande och hemmasysslor. Ja så ser vardagen ut just nu. Men imorgon blir det lite avkoppling efter jobbet då jag inte längre är ensam här, det blir mysigt. Vi ska passa på att göra lite trevligheter och nytta under några dagar. En tur till Enköping trots ledighet blir det på fredag. Katta min vän ska få hjälp att fixa sin badrumskran som läcker. Men så långt fram i tiden behöver jag inte gå nu. Nu ska jag gå till sängen och lägga mej å läsa två kapitel i sociologiboken som del fyra ska handla om i den skriftliga uppgiften. Jag behöver väl inte säga att det ska bli intressant och att jag är laddad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0