Garage

Vilken tur,lagom till vintern så fick jag ett garage till min bil här i våran länga. Bara så där för några timmar sen så ringde en man från styrelsen och sa att det fanns ett ledigt. Ja tack sa jag ju förstås. El finns det ju där med, och plats för de däck som för tillfället inte sitter på bilen. Vad glad jag är! Har redan kört in Skodan så den står på plats! Dessutom hyr jag en vanlig plats utan elstolpe också för snart tar Eddie hit sin bil med! Annars har jag klarat av tvättstuga, matlagning och skrivit en lång bit på skolarbetet. Den här först uppgiften är ett webbinlägg på ca fyra sidor som två av mina klasskompisar sen skall kommentera. Och jag ska såklart kommentera två själv. Roligt och så lärorikt,jag har redan en ny känsla med mej i jobbet. Den kanske kommer utav att jag vet att jag gör något bra för framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0