Kul kväll

Snacka om aktivitet i min lägenhet idag. Å bra vill det bli också. Kanske inte än men bara jag får åka en vända till IKEA för att komplettera och så får jag förhoppningsvis lite proffshjälp framåt helgen. Men det är i alla fall riktigt mysigt att greja och dona inför hösten. Håller bl a på att göra lite ombonat på min altan som jag kallar min inglasade balkong. Sätter upp vita tunna gardiner som håller mörkret ute på ett vackert sätt. Ska försöka visa en bild sen. Tror jag måste sova nu för imorgon är det jobb med en utbildning på förmiddagen och möte på eftermiddan. Ska bli kul!
En sån här hylla har jag tänkt mej göra. Kanon vad bra att jag har ett fixaress i bakfickan! Vi kommer att görat och bra kommer det att bli!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0