Slut på denna måndag.

Skrivit en bra bit på min andra skoluppgift. Denna är en ren inlämningsuppgift. Den första ska ju kommenteras av två av mina kurskamrater, men den här är bara för läraren att bedöma. Det krävs lika mycket energi från mej i båda fallen så det är bara att jobba på. Samtidigt med det så har jag lite praktiska funderingar också. Sotaren skall tillkallas till torpet nu när stegen är fixad till taket. Bra om vi hinner få till det innan vintern kommer och gör vägen oframkomlig. Gräsklippare av rejäl modell skall inköpas, kan ju vara bra läge att handla nu i höst när det reas. En laptop behövs också om jag ska kunna ta studierna med mej utanför hemmet vilket nog behövs. Ja det är en del skoj på gång i höstmörkret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0