Bra dag

Hämtat ut mina bokade böcker på bibbla, Bra! Det svåra är alltid att få tillbaka dem i tid, men det måste gå. Passade på att skaffa mer material till mina tavlor. Kul att pyssla med det på lediga minuter. Shoppade lite höstkläder också när jag ändå var på city. Nu ska jag stryka lite av det som samlats i strykahögen innan jag fixar lite gott till eftermiddagsfikat med Jenny och Mimmi. Båda slutar skola och jobb kl tre, och jag är ledig så då kan vi passa på att ses. Den här gången blir det hemma hos Mimmi och Svea!
 
Ska finputsas lite denna innan den går till försäljning.
Denna känns fortfarande lite blek så jag får ordna till lite mer tjong i den!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0